صحبت های این روزهای هواداران سلطنت بهترین درس برای جنبش سبز

حال معنی این جمله برخی سیاسیون را  که  می گفتند «همان بهتر که جنبش سبز زود به پیروزی نرسید و فرصت بحث را پیدا کرد» را می فهمم. واقعا هواداران سلطنت در این روزها که شاهزاده شان لب به سخن گشود خود را نشان دادند.آنها به جنبش سبز این درس را دادند که فرقی بین ولی فقیه و شاه نیست و گول ظاهر را نباید خورد  . دیکتاتور , دیکتاتور است . زمانی که پیام های جاوید شاهنشاه لینک می کنند و هر کس با آن ها مخالفت کنند  او را به فحش و ناسزا  می بنند , انسان ناگهان به یاد رفتار بسیجیانی می افتد که به رهبرشان انتقاد می کنی. واقعا من خوشحالم که جنبش سبز زود به پیروزی نرسید چون هیچ بعید نبود مانند انقلاب 57 دوباره از چاه به چاله بیافتیم و باز هم گول حرف عده ای این بار با ژست تمیز و شیک و با کراوات را بخوریم….

11 Responses to صحبت های این روزهای هواداران سلطنت بهترین درس برای جنبش سبز

  1. irani says:

    in alireza pahlavi tavahom zade badbakht khial karde ye chizi beshe iran mardom barash farshe ghermez pahn mikonan migan befarmaaa , be nazaram aslan nabayad be hafaye charandesh goosh dad vali khob shod mardom khob zadan to dahanesh fek nakonam dige jorate harf zadan peida kone felan

  2. *چگونه خامنه ای و احمدی نژاد با دادن پیام نوروزی به ریش پیامبر و امامان خود می رینند؟ says:

    چگونه خامنه ای و احمدی نژاد با دادن پیام نوروزی به ریش پیامبر و امامان خود می رینند؟

    نوروز این زیبا ترین جشن دنیا یادگار نیاکان ماست و مردم این روز را بمناسبت بر تخت نشستن جمشید شاه پس از آبادانی ایران ورفاه ایرانیان جشن میگرفته اند.
    فردوسی بزرگ: جمشید شاه……
    به فر کیانی یکی تخت ساخت
    چه مایه بدو گوهر اندر نشاخت
    که چون خواستی دیو برداشتی
    ز هامون به گردون برافراشتی
    چو خورشید تابان میان هوا
    نشسته برو شاه فرمانروا
    جهان انجمن شد بر آن تخت او
    شگفتی فرومانده از بخت او
    به جمشید بر گوهر افشاندند
    مران روز را روز نو خواندند
    سر سال نو هرمز فرودین
    برآسوده از رنج روی زمین
    بزرگان به شادی بیاراستند
    می و جام و رامشگران خواستند
    چنین جشن فرخ ازان روزگار
    به ما ماند ازان خسروان یادگار

    ما ایرانیان به کسی اجازه نمی دهیم که ازاعتقادات و رسوم ایرانیان اصیل سوء استفاده نماید و باید برای همیشه این خطوط و مرز ها مشخص باشد.
    اگر کسی مسلمان یا کمونیست است و اعتقادی به ایران و ایرانی ندارد٬ حق ندارد نوروز و چهارشنبه سوری و سیزده بدر را جشن بگیرد
    اگر خامنه ای و احمدی نژاد بخواهند ریاکارانه بمناسبت نوروز پیام بدهند مثل این است که یک کمونیست روز عید قربان را جشن بگیرد٬ یا یک مسلمان روز تولد مارکس را جشن بگیرد.
    گذشت زمان وقرنهاهیچ دلیلی بر فراموش کردن اصل فلسفه نوروز نمیشود. کما اینکه از اسلام ۱۴۰۰ سال و از کمونیسم حدود صد سال گذشته است.
    واگر خامنه ای یا احمدی نژاد و یا کمونیستها بخواهند ریاکارانه پیام نوروزی بدهند باید بدانند و در لحظه تحویل سال بیا د آورند که در همان لحظه دارند به رو وروح پیامبر و امامان خود و مارکس و لنین می رینند.
    نوشته های مرتضی مطهری در مخالفت با نوروزو چهارشنبه سوری و سیزده بدر و فردوسی کواه این مدعاست.
    ویکی‌پدیا- مرتضی مطهری معتقد بود که بزرگداشت آیین چهارشنبه سوری از آن «احمق‌ها» و آیین نوروز «ضد اسلام» است و در مطبوعات و سخنرانی‌ها به این مطلب اشاره کرده‌است.[۷]
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C_%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C#.D8.B1.D8.B3.D9.88.D9.85_.D9.85.D9.84.DB.8C_.D8.A7.DB.8C.D8.B1.D8.A7.D9.86.DB.8C

  3. IRANI says:

    همین دیروز یک لینک در مورد جوان ایرانی خسرو گلسرخی بود٬ که نوشته بود او در دو سالگی پدرش را از دست داده بوده و تحت سرپرستی پدر بزرگش که یک آخوند بوده بزرگ شده بوده است.
    باور کنید آخوندهای اجنبی تروریست اسلامی نمی خواهند ایران درست شود و دشمن ایران و ایرانی هستند.
    کیانوری نوه شیخ فضل الله بود.
    آل احمد توده ای بچه آخوند و پسر عموی طالقانی بود.
    پسر های طالقانی کمونیست شدند.
    پیکاریها اول مجاهد بودند.
    خیلی از بچه های آخوند ها مثل گیلانی ومشکینی کمونیست بودند.
    من بعنوان یک فرزند ایران و معتقد به پادشاهی از نوع مورد نظر فردوسی٬ عمیقاً از تباه شدن زندگی جوانان عزیز ایران بر اثر مکر و حیله آخوندها ناراحت و اندوهناک هستم و مشکل بزرگ و اصلی ایران را این دین تروریستی بیگانه میدانم.

  4. فرهاد says:

    شما چرا قضاوت عجولانه می کنی؟
    هنوز خبری نیست که باز توده ای ها هول کردن شروع به تخریب شخصیت می کنن.
    طرفداران اون رو ول کنید. حرف های بی اساسی که 32 سال پیش می گفتن ( توده ای ها و طرفداران انقلاب ) الان دوباره تکرار می شه. فکر می کنید برای چیه؟
    چه خوشتون بیاد چه نیاد ، همین آقا طرفداران زیادی داره. شما هم با این حرف ها راه به جایی نمی برید. فقط ماهیت خودتون رو بیشتر عیان می کنید.

  5. behrouz says:

    dostane aziz mikhastam yadavari konam ke in adabiat shayeste ma ke khahane democrasi hastim nist va fekr mikonam bayad beyne ma va ……………… khamenei tafavotha aSHKAR BASHE.

  6. ANTINATIONALISM says:

    شماها بدتر از سلطنت طلبایید کافیه یکی مثه من انتقاد کنه از اینکه آقای موسوی رهبر تمام آزادیخواهان ایران نیست بخاطر اینکه پدر من در دهه 60 توسط خود خود شما اعدام شد اونوقته که به من میگید طرفدار نظام!!!
    زمانی که شما اسهال طلبی میکردین ما در حال مبارزه بودیم با نظام اونم با پرچم سرخ سوسیالیستی چه دانشجویانی که غیبشان زد و چه دانشجویانی که کشته شدند…
    فکر کردین تا زمانی که ماهستیم میزاریم کارگران به شما بپیوندند؟
    هرچند مارکس گفت از بوروژوازی مترقی (یعنی شما) حمایت کنیم ولی چنان کینه ای از شما داریم که هیچ مرام و مسلکی نمیتونه مارو با شما هم پیمان کنه!
    شما با شعار های ناسیونالیستی و نژادپرستی به هیچ کجا نخواهید رسید
    تا همین چند ماه پیش به اعراب چه فحش هایی که نمیدادید ولی الان چه پاچه خواری هایی که نمیکنید

    فکر کنید مثلا بعد از سرنگونی نظام ما دانشجویان و کارگران سوسیالیست کمونیست از شما بخوایم موسوی رو دادگاهی و محاکمه کنید
    هاها عجب رویای خامی

    مرگ بر خامنه ای
    ننگ بر موسوی

    مرگ بر تمام نظام های سرمایه داری دنیا
    مرگ بر نظام سرمایه داری جمهوری اسلامی

    • im.green says:

      ادبیات شما در این لینک که فریاد مرگ بر این و آن می دهید و انگ زدن شما به مخالف هایتان ( اسهال طلب خواندن و غیره ) مهر تائیدی بر نوشته من است که گفتم بسیجی وار به مخالفانتان حمله می کنید…

  7. agah bash says:

    اینکه شما تمام افراد موافق به پادشاهی را به یک مجموعه بسیجی‌ خطاب نمودید، نشان از عدم برداشت حقیقی‌ و واقعی شما را دارد.

    و من تاسف میخورم که شما در بالاترین جای یک کاربر منطقی‌ و آزادیخواه را گرفتید.

    آیا شما فکر نمیکنید که تعدادی از همین هموطن‌های ما سالهاست که جزو بی‌مهری رهبران اسلامی شما قرار داشته و هستند. چگونه است که به جای دلجویی از اونها به تفکیک پرداختید؟

    من و شما و دیگران با اشکال رادیکالیسم به هر شکل مخالفیم.

    یادمان باشد تعدادی از آنها همان عوامل جمهوری اسلامی هستند که به نام سلطنت فحاشی میکنند.

    • im.green says:

      شما دم آزادی می زنید ولی از حضور من در بالانرین ناراحتید و می گوئید جای کسی را گرفتم . این یعنی این که شما نمی خواهید من حرف بزنم ؟!! دوما اینجانب همه سلطنت طلبان را بسیجی خطاب نکردم . منظور آن عده ای هستند که با انتقادی کوچک به شاهزاده شان , به ما تهمت خط امامی بودن می زنند. بنده هم نگفتم بسیحی هستن گفتم مثل بسیجی ها ! تهمت وابستگی به جمهوری اسلامی را با آنان نزدم

  8. kurosh250 says:

    دمت گرم کاملا باهات موافقم البته خدا کنه جنبش سبز زود پنچر نشه و به راهش ادامه بده

بیان دیدگاه